مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: تا پایان امسال بیش از 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد خواهد شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" در دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان تفت با بیان این مطلب افزود: تحقق این امر همکاری و مساعدت دستگاه های مرتبط و بانک های عامل را می طلبد.

وی اظهار داشت: : در شش ماهه نخست سال 91 با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال ، یک هزار و 571 شغل برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

اکبری همچنین از اجرایی شدن طرح ایجاد اشتغال خُرد در شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر و روستاها خبر داد و گفت: این طرح براساس آخرین مصوبه شورای عالی اشتغال اجرایی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد افزود: در سال گذشته 7 هزار و 372 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 311 میلیارد ریال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شد.

"محمد اکبری" خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و خودکفایی مددجویان انجام شد به طوریکه در این مدت 6 هزار و 50 مورد وام اشتغال و خودکفایی از منابع امدادی و قرض الحسنه بانکی به مددجویان اعطا شد. /. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا